مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 59

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



پدیده فرو پاشی پیش رونده را می توان به صورت تخریب کلی یا رفتار فرو پاشی بخش بزرگی از یک سازه که ناشی از گسیختگی یک بخش نسبتا" کوچک یا موضعی آن باشد، تعریف نمود. تحقیق بر فرو پاشی پیش رونده سازه ها تا این تاریخ بیشتر متمرکز بر  پدیده انفجار  یا بارگذاری غیر عادی ساختمان ها بوده است. آسیب پذیری سازه ها، بخصوص پل ها نسبت به فرو پاشی پیش رونده حین زلزله ها توجه زیادی را بخود معطوف نکرده است. بهرحال مشاهدات خرابی های ناشی از زلزله های بزرگ گذشته نشان داده اند که بسیاری از پلها با وجود آنکه طبق قیدها و خواسته های آئین نامه های طراحی زمان ساخت خود طراحی شده بودند، اما تخریب شده اند.



تحلیل فروپاشی پیش روند لرزه ای پلهای بتن مسلح با روش المان محدود اعمال شده

 

عنوان فارسی مقاله

Seismic Progressive Collapse Analysis of Reinforced Concrete Bridges by Applied Element Method

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 



چکیده فارسی مقاله

حین پاسخ لرزه ای، باز توزیع بار حمل شده توسط اعضای سازه ای گسیخته شده یا خراب شده به اعضای مجاور می تواند منجر به تنش اضافی یا افزایش بار بیش از ظرفیت مقاوم سایر اعضا شده و موجب گسترش و یا پراکنش خرابی تا توسعه مکانیزم های خرابی در فرو پاشی لرزه ای پیش رونده در سازه ها شود. برای مطالعه پدیده فرو پاشی پیش رونده در سازه ها حین زلزله ها، تحلیل های غیر خطی پل های بتن مسلح توسط روش المان اعمال شده (AEM) صورت گرفته است. سادگی روندهای AEM که شکست اجزاء سازه ای و اثرات بار ضربه ای اینرسی نخاله های ریزشی را به حساب می آورند، آن را برای تحلیل فرو پاشی  پیشرونده سازه ها، جالب می نماید. نتایج، ترتیب همراه با جزئیات گسیختگی و نیز پراکنش خرابی ناشی از فرو .پاشی پیش رونده لرزه ای در پلهای تحلیل شده را نشان می دهند

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی