مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 61

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



 در طی دهه های گذشته، بسیاری از ساختمان های بلند ساخته شده اند تا با افزایش جمعیت تطبیق یابند. ایمنی این ساختمان ها توجه عموم را به وقوع بلایای آتشسوزی جلب کرده اند (1-3). یک مثال قابل توجه، آتسوزی ساختمان مسکونی بلندی در شانگهای در 2010 بود که سبب کشته شدن 58 نفر شد (4). وقتی یک آتشسوزی در یک ساختمان بلند رخ می دهد، دود داغ تولید شده در طبقه آتش پخش می شود و به داخل پلکان اضطراری جریان می یابد و سپس دمای پلکان افزایش یافته و مستقیما بر ایمنی ساختمان و تخلیه افراد در حوادث تاثیر خواهد داشت. بنابراین تحقیق درباره مشخصه توزیع دما در پلکان اضطراری ساختمان های بلند، مهم است.



تحقیق تجربی درباره توزیع دما در پلکان اضطراری ساختمان های بلند

 

عنوان فارسی مقاله

Experimental Study on the Temperature Distribution in an Emergency Staircase of High-rise Building

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 



چکیده فارسی مقاله

ایمنی ساختمان های مرتفع به دلیل وقوع آتشسوزی های فاجعه بار بسیار، توجه عموم را به مطالعه توزیع دما در پلکان های اضطراری یک ساختمان بلند در یک حادثه جلب کرده است و مجموعه ای از آزمایشات در یک مدل با مقیاس بندی ساختمان انجام شده اند. وضعیت پنرجه در پلکان تاثیر مهمی را بر توزیع دما دارد. وقتی پنجره راه پله باز باشد، دماهای کمتر از طبقه منشا آتش،  تقریبا یک دمای محیطی را در طول کل دوره حفظ می کند ولی دماهای بالاتر از منبع آتش، به سرعت افزایش می یابند و در نهایت به واسطه اثر انباشت، به یک مرحله شبه پایا می رسند. بعلاوه، اگر درهای زیر منشا آتش باز باشند، هوای تازه به درون پلکان جریان یافته و دما را کاهش می دهد. در مقابل، وقتی همه پنجره های پلکان بسته باشند، وضعیت درها اثر ناچیزی را بر توزیع دما در پلکان دارد. به دلیل نبود اثر انباشت، دماها پایین هستند و ضریب تضعیف دما (β) بزرگتر است.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی