مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 70

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



بسته به پیشرفت های تکنولوژی، مقاومت مصالح به طور مداوم با بهبود برخی از دیگر مشخصات در حال افزایش است. در مهندسی سازه، استفاده از بتن پرمقاوم (HSC) نه تنها برای طراحی اقتصادی، بلکه به دلیل دوام آن که یکی از مهمترین نگرانی های مهندسی مصالح است، ترجیح داده می شود، خصوصا زمانی که عمر بهره برداری بلند مدت مد نظر باشد. در مناسب­ سازی سطح مقطع ها و در تحلیل سازه های HSC، ضرورتی وجود دارد تا مدل های رفتار تنش- کرنش بتن بهبود یابد. تعیین منحنی کامل تنش-کرنش به صورت آزمایشگاهی شدیدا نیازمند فرآیند است زیرا رفتار شدیدا متاثر از شرایط آزمایشگاهی مورد استفاده مانند ابعاد نمونه و سنگدانه، طرح اختلاط، شرایط سطحی نمونه، ظرفیت ابزار آزمایش و روش مورد به کار گرفته شده است.



مدلسازی تنش-کرنش بتن پرمقاوم به وسیله دیدگاه منطق فازی

 

عنوان فارسی مقاله

Stress–strain modelling of high strength concrete by fuzzy logic approach

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 



چکیده فارسی مقاله

در این مقاله، یک دیدگاه فازی برای مدلسازی بتن پرمقاوم تحت بارگذاری تک محوره ارائه شده است. معمولا داده های آزمایشگاهی نمی تواند به وسیله عبارات ریاضی به طور ساده تعریف شوند، اما تقریب فازی می تواند داده ها را به طور دقیق تری توضیح دهد. در مقاله حاضر، رفتار تنش- کرنش بتن پرمقاوم که تحت بار محوری به وسیله استفاده از مدل منطق فازی به دست آمده است. نشان داده شده است که مدل حاضر می تواند رفتار تنش- کرنش بتن را دقیق تر به وسیله به حساب آوردن پارامترهای مسئله پیش بینی کند. نتایج با مدل های تحلیلی داده شده در مطالعات مختلف برای شاخه های صعودی و نزولی رفتار تنش-کرنش مقایسه شده است.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی