مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 81

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



برای پیش بینی عددی تنش نهایی قطعات فولادی نازک شکل دهی سرد تحت تراکم، معمولا مدل اجزای محدود در برگیرنده غیرخطی های ماده و هندسی استفاده میشود.



تنشهای پسماند و عیوب اولیه در آنالیزهای غیرخطی

 

عنوان فارسی مقاله

Residual stresses and initial imperfections in non-linear analysis

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 



چکیده فارسی مقاله

 هنگامی که قطعه های فولاد نازک فرم گرفته به روش شکل دهی سرد و تحت بار فشاری به روش اجزای محدودغیرخطی مورد بررسی قرار میگیرند، برای رهاسازی ازکارافتادگی در نتیجه ناپایداری باید یک اختلال اولیه در مدل وارد گردد. این معمول ترین روش برای اعمال یک عیب اولیه معادل در مدل است که تاثیرات عیوب هندسی و تنشهای باقی مانده را در نظر میگیرد. اگر عیوب هندسی واقعی اندازه گیری شده و تنشهای پسماند واقعی در مدل وارد گردند، نتایج از دقت بالاتری برخوردار خواهند بود. مقاله حاضر تشخیص تنش و کرنش پسماند تولید شده در یک قطعه قلاب شکل فولادی ساخته شده به روش شکل دهی سرد را با استفاده از روش اجزای محدود ارائه میکند. سپس کرنش های الاستیک و پلاستیک پسماند به دست آمده در مدل به کار رفته اند و در انالیز اجزای محدود غیر خطی به عنوان حالت کرنش اولیه استفاده میشود. نتایج به دست امده با نتایج تجربی در کوتاه و متوسط که حالت عیب اولیه موضعی و یا توزیع شده است مطابقت دارد.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی