مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 82

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



مدیریت یکپارچه منابع آب (IWRM، [15]) به عنوان یک جایگزین قابل قبول برای سبک مدیریت بالا به پایین است که در گذشته فاجعه تحت سلطه داشته است. IWRM در به رسمیت شناختن پیچیدگی ذاتی عوامل به هم پیوسته بیوفیزیکی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی استوار است که تنها میتوان با  ترکیب و یکپارچه سازی ایده های سازنده مشارکت و توانمند سازی با روش های مهندسی متقابل انضباطی به آن پرداخت.

 


ادغام، مشارکت و کنترل بهینه در برنامه ریزی و مدیریت منابع آب

 

عنوان فارسی مقاله

Integration, participation and optimal control in water resources planning and management

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 



چکیده فارسی مقاله

 سیستم های منابع آب برای تجزیه و تحلیل سیستم و تئوری کنترل بهینه یک زمینه آزمایشی چالشی ارائه میدهند. پیچیدگی ذاتی سیستم های فیزیکی، که در اثر عدم اطمینان شدید بسیار غیر خطی هستند، آمیخته با زمینه اجتماعی و اقتصادی ارزش انباشته است که در آن تصمیم گیری در سیستم باید در نظر گرفته شود . مدل ریاضی و الگوریتم را باید در چارچوب روش شناختی در نظر گرفت ، که در آن به مشارکت و رویکردهای متقابل انضباطی نقش مرکزی داده می شود. در این مقاله روش یکپارچه و برنامه ریزی مشارکتی PIP توسعه یافته توسط نویسندگان به عنوان یک رویکرد روش شناختی بالقوه به برنامه ریزی و مدیریت سیستم های آب موثر و کارآمد ارائه شده است. منابع اطلاعاتی بسیار زیادی برای ترکیب تکنیک های کنترل سنتی با اولویت و جنبه های ذهنی تصمیم گیری داده شده است. نقش کلیدی سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری چند هدفه MODSSنیز به .عنوان راهی برای پل زدن شکاف میان تئوری و عمل تاکید شده است

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی