مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 131

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



مکانیابی مصالح، تسهیلات و تجهیزات در پروژه های ساختمانی، طراحی چیدمان کارگاهی" نامیده می شود. (Pheng and Hui 1999). هر چیدمان کارگاهی شامل ساختمانها، پارکینگ ها و انبارها، راههای دسترسی و موقعیات تسهیلات موقتی می باشد. (Marx and konig 2011). در یک طراحی سایت بهینه، از تمامی فضاهای موجود بهره برداری شده، هزینه های پروژه  کاهش یافته، تغییر محل دپوی مصالح در طول ساخت کمتر و دسترسی ها بهتر انجام شده و ایمنی محیط کاری فراهم می گردد. برای توسعه یک طراحی بهینه سایت، مدیر پروژه عوامل مختلفی که بسیاری از آنها در چیدمان سایت، تداخل دارند، را در نظر می گیرد. بسته به متغیرها، هر پروژه چیدمان کارگاهی خاص خود را دارد.



 

مطالعات اخیر در زمینه طراحی چیدمان کارگاهی

 

عنوان فارسی مقاله

Current Trends in Construction Site Layout Planning

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 




چکیده فارسی مقاله

کارکنان کارگاههای ساخت و کارگران ساختمانی زمان زیادی را در سایت ساختمانی سپری می کنند. اگر این کارگران قادر به جابجایی سریع و آسان باشند، به کاهش زمان و افزایش بهره وری و همچنین ایمنی کار می انجامد. بهینه سازی هزینه، ایمنی و بهره وری یک پروژه، اغلب در گرو چیدمان بهینه سایت می باشد.  طراحی چیدمان کارگاهی برای هر پروژه امری منحصر بفرد می باشد که به عوامل بسیاری همچون فضاهای کاری و مکان تسهیلات بستگی دارد. به منظور بهینه سازی فضاهای کاری مورداستفاده و کمینه کردن تداخلات امر ساخت و ساز، مشارکت کنندگان ملزم به در نظر گرفتن محدودیت های پیش روی پروژه، هستند. امروزه، ایده طراحی چیدمان بهینه کارگاهی، تعریف روشنی ندارد بنابراین متخصصین دستورالعمل مشخص یا قوانینی که بر چیدمان سایت حاکم باشند، در اختیار ندارند. هدف این مقاله دستیابی به تلاشهای اخیر انجام شده در جهت طراحی چیدمان کارگاهی و برجسته کردن احساس نیاز به رویکردی قانونمند، برای ارزیابی این امر می باشد. نتایج ارائه شده در این تحقیق، می تواند به شرکتهای ساختمانی در درک بهتر اهمیت  یک سیستم قاعده مند در طراحی سایت ساختمانی، یاری رساند.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی