مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 139

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



دال ها و دیوارهای بتن مسلح اعضای سازه ای هستند که ممکن است در معرض بارهای انفجاری به روش های مستقیم و غیر مستقیم به ویژه در ساختمان های ویژه از قبیل مکان های مقدس و پناهگاه ها قرار گیرند. این شرایط برای بارهای درون صفحه و برون صفحه عضو یا ترکیبی از بارهای بیان شده ارائه می شود که باید برای ارزیابی مقاومت در این شرایط در نظر گرفته شوند. در این شیوه، بررسی همزمان تاثیر تعاملی بارگذاری های درون صفحه و برون صفحه بر روی دیوارهای برشی، به نظر می رسد، یک وظیفه ضروری در شرایط بارگذاری ویژه از قبیل بارگذاری انفجار بر روی ساخت پناهگاه ها و مکان های مقدس استراتژیک مربوط به ماهیت ویژه بار انفجاری باشد که بر پیرامون آنها توسط امواج لرزه ای در تمامی جهات تاثیر می گذارد.



مقاومت نهایی دیوارهای RC تحت عملکرد تعاملی (فعل و انفعالی) بارگذاری های درون صفحه و برون صفحه

 

 

عنوان فارسی مقاله

Ultimate Strength of the RC walls under interactive performance of in-plane and out-of-plane loadings

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 




چکیده فارسی مقاله

دیوارهای بتن مسلح، چنان اجزای سازه ای هستند که ممکن است در معرض نیروهای درون صفحه و برون صفحه در شرایط بارگذاری ویژه قرار گیرند. طراحی این دیوارها معمولا بدون در نظر گرفتن اثر کاهشی هر نوع بار بر روی بار دیگر انجام می شود. در این مقاله، برای ابعاد منطقی یک دیوار RC، در ابتدا، رفتار باربری خطی بررسی شد. به این منظور، مدلسازی المان محدود بکار برده شد و به منظور اعتبارسنجی روش، یک آزمایش تجربی معتبر مدل شد. در زیر، با استفاده از خصوصیات مواد مدل اعتبارسنجی شده، موضوع مقاله دنبال شد. به این ترتیب، تاثیر بارهای تعاملی با ارزیابی ظرفیت باربری برای هر نوع بار بررسی شد زمانی که بار دیگر ثابت است. نتایج، تاثیر عمده بارهای مطالعه شده را بر روی یکدیگر نشان می دهد که اهمیت مطالعه را برای تاثیرات تعاملی بارهای سازه ها در چنین شرایطی نشان می­دهد.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی