مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 132

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



عبارت توسعه پایدار با انتشار گزارش آینده مشترک ما در سال 1987 مطرح شد که در ان توسعه پایدار به عنوان توسعه ای مشخص می شود که نیاز های حال حاضر را بدون توافق و سازگاری توانایی نسل های آینده برای براورده ساختن نیاز های خودشان، براورده می سازد. تفسیر این تعریف در عین حال از سال 1987 توسعه و پیشرفت داشته است. امروزه، محافظت از محیط زیست به عنوان تنها مولفه توسعه پایدار شناخته می شود، دیگر موارد نیز شامل فاکتور های اجتماعی و اقتصادی هستند.



ساختمان فولادی پایدار

 

 

عنوان فارسی مقاله

Sustainable steel construction

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 




چکیده فارسی مقاله

این مقاله درباره اهمیت ساختمان به سه جنبه و مولفه توسعه پایدار یعنی، رشد اقتصادی، پیشرفت اجتماعی و محافظت موثر از محیط زیست بحث می کند. مقاله در جهت تعیین موارد مواجه با ساختمان در زمینه براورده سازی طرح های توسعه پایدار اجرا می شود؛ این موارد شامل کاربرد موثر و کارای منابع طبیعی، مصرف انرژی طبیعی، کاهش انتشار مواد و گاز ها، به حداقل رسانیدن ضایعات، به کار گیری کارا مدتر اراضی، کاهش تاثیر بر روی سایت های ساخت و ساز و ایجاد شرایط کاری بهتر هستند. راه هایی که در آن ساخت و ساز و ساختمان فولادی به این موارد اشاره دارند در این مقاله بررسی می شوند. در زمینه ساختمان های جدید، تاثیر فولاد بر فرایند ساخت و ساز یعنی سرعت، پیش ساخته سازی، ایمنی، حداقل رسانیدن ضایعات یا پسماند و شرایط سایت و کارخانه نیز بحث می شوند. روش هایی که در ان ساختمان می تواند در کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، به ویژه در دوره چرخه عمر به کارگیری ساختمان مشارکت داشت باشد در این جا مطرح می شوند. نقش فولاد در بسط و گسترش عمر ساختمان موجود بررسی می شوند و جنبه ها و خصوصیات طراحی برای به کارگیری مجدد تجهیزات فولادی مشخص می شوند. این مقاله شامل نکاتی درباره میزان بازیابی و بازیافت فولاد ساختمانی در پایان عمر ساختمان ها است.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی