مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 133

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



در طول دهه گذشته برخی ساختمانهای بلند و سنگین در سراسر جهان ساخته شده اند، (این سازه ها) بر روی سیستم شمعی گسترده بنا شده، مورد نظارت قرار گرفته و نشست آنها اندازه گیری و بوسیله بعضی از محققین گزارش شده است. اخیرا،Poulos  و  Davidیک مطالعه موردی، یعنی برج دوقلوی دبی، گزارش نموده اند، که در آن یک ناسازگاری بین نشست اندازه گیری شده و نشست پیش بینی شده ای که توسط روش عنصر مرزی محاسبه شده، مشاهده شده است. با توجه به این مشکل، به نظر می رسد بهترین راه برای تایید دقت روش آنالیز پی شمعی گسترده، انجام یک آزمون مدل فیزیکی منطبق بر شرایط واقعی خاک در محل پروژه می باشد. چند آزمون مدل فیزیکی قبلا توسط محققان انجام شده است.



آزمون مدل کوچک مقیاس و آنالیز سه بعدی پی شمعی گسترده برروی ماسه با تراکم متوسط

 

 

عنوان فارسی مقاله

Small-Scale Model Test and Three-Dimensional Analysis of Pile-Raft Foundation on Medium-Dense Sand

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 




چکیده فارسی مقاله

پی شمعی گسترده ترکیبی از یک پی گسترده با شمع استپی شمعی گسترده به طور وسیعی با این فرض طراحی شده است که تمامی بار ساختمان (سازه)، بدون در نظر گرفتن سهم بار حمل شده توسط سطح تماس بین گسترده و خاک، به شمع ها انتقال یابد. روش های آنالیزی که در حال حاضر  بکار می روند در عمل برپایه فرضیات نسبتا محافظه کارانه رفتار خاک، یا بر پایه بر هم کنش ساختار نسبتا غیر واقعی خاک می باشند. در این مطالعه رفتار تحمل نشست مربوط به پی های شمعی گسترده مرکب بر روی ماسه با تراکم متوسط، ​​بررسی شده است. آزمون مدل فیزیکی 1برروی یک  گستره سخت دایره ای که با چهار شمع نمونه پی ریزی شده، انجام شده است. شبیه سازی عددی نیز، با استفاده از FLAC-3D، برای نشان دادن سازگاری آنالیز عددی با آزمون، بر روی آزمون مدل انجام شد. نتایج به دست آمده نشان می دهد تا زمانی که بار اعمال شده از بارمجاز تجاوز نکند روش عددی مورد استفاده در این مطالعه دارای دقت بسیار خوبی است، درعین حال عملکرد مدل عددی برای بارهای فراتر از  بار مجاز نیز نسبتا خوب است.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی