مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 134

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



بر اساس تعریف سازمان سلامت جهانیWHO، "سلامت"، تنها بدین معنا نیست که یک فرد هیچ گونه بیماری نداشته باشد، بلکه بدین­ گونه تعریف می­شود که یک شخص در فضاهای اجتماعی، روانی و فیزیکی، احساس خوبی داشته باشد و شاد باشد. سلامت شخص مستقیماً با سلامت جامعه در ارتباط است. محیط فیزیکی که به واسطه تعیین المانهای طراحی شهری ایجاد می­شود، به طور مستقیم بر سلامت روانی، فیزیکی و اجتماعی .شخص و به دنبال آن، بر کل جامعه اثر می­گذارد

سلامت عمومی- ارتباط منظر شهری و احساسات بشر

 

 

عنوان فارسی مقاله

Public Health—Urban Landscaping Relationship and user's Perceptions

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 




چکیده فارسی مقاله

این مقاله، بر ویژگی هایی از منظر تمرکز می­کند که برای مردم این امکان را فراهم می­کنند که از لحاظ جسمانی، روانی و ارتباطات اجتماعی سالم باشند. این تحقیق، بر اساس یک پرسشنامه، مشاهده و نوشته­های مربوطه انجام شد. طرح پرسشنامه، شامل سؤالاتی است که انتخاب برتر مردم را در مکان هایی در خارج از کشور ( برای غلبه بر استرس و آسوده خاطر بودن)، مشخص می­کنند. همچنین سؤالاتی را در بر می­گیرد که از مردم می­پرسند نظر آنها و نیز انتظارات آنها درباره طراحی المان هایی که در مکانها قرار داده می­ شوند، چیست؟ به همین دلیل، این پرسشنامه به گروه های اجتماعی مختلف (از نظر سن، جنسیت و ...) در آنکارا، ترکیه داده شد تا نظر و انتظاراتشان را درباره­ی طراحی مکان های دارای منظره و چشم­انداز(به ویژه پارکها، خیابانها، فضای باز، مراکز خرید) مشخص کنند؛ مکان هایی که آنها داوطلبانه وقتشان را در زندگی روزمره، در آنجا سپریمیکنند. 

 این مطالعه، به طور کلی طراحی مناطقی از شهر را مورد توجه قرار می­دهد که فعالیتهای فیزیکی در زندگی شهری را همراه با المانهای پیشگیرانه­ ی آن تقویت می­کند. همچنین این موضوع را بررسی می­کند که کدام یک از المانها، حامی سلامت روانی بشر هستند و این که کدام یک از المانها، حامی قابل توجهی برای ارتباط اجتماعی هستند و منجر به اثرات مثبت بر زندگی شهری می­شوند.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی