مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

خدمات موسسه ترجمه تخصصی البرز

معرفی سایت گروه ترجمه البرز

موسسه ترجمه تخصصی البرز دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد به طور مستمر از سال 1391 در امر ترجمه تخصصی متون و مقالات دانشگاهی فعالیت دارد و در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی فعالیت نموده و همچنین کار ویراستاری مقالات انگلیسی را از جنبه نگارشی و گرامری به انجام می رساند.

 

گروه مترجمان عمران

موسسه ترجمه تخصصی البرز گروهی تحت عنوان گروه مترجمان مهندسی عمران ایجاد نموده است که این مترجمان همگی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقاطع تحصیلات تکمیلی بوده و از همه گرایش های رشته مهندسی عمران مترجم کار آزموده جهت ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی وجود دارد. یعنی مترجمان رشته مهندسی عمران شامل دانش آموختگان گرایش سازه، ژئوتکنیک، عمران آب، عمران –نقشه برداری سایر گرایش های مهندسی عمران می باشند. خدمات این گروه شامل موارد زیر می گردد:

 

ترجمه انگلیسی به فارسی تخصصی عمران

ترجمه انگلیس به فارسی متنون تخصصی و مقالات تخصصی رشته مهندسی عمران در کلیه چهار گرایش و زیرشاخه های آن ها پذیرفته می گردد. ترجمه تخصصی عمران مربوط به هر گرایش به مترجمان همان گرایش واگذار می گردد.

 

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات عمران

مترجمانی از گروه مترجمان عمران که توانایی ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات مهندسی عمران را دارا می باشند جهت ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات و سایر متون تخصصی مهندسی عمران مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به حساسیت ترجمه فارسی به انگلیسی تنها از مترجمان با سابقه کافی برای ترجمه فارسی به انگلیسی متون مهندسی عمران استفاده می گردد.

 

ویرایش مقالات انگلیسی مهندسی عمران

خدمات ویرایش مقاله انگلیسی مهندسی عمران شامل ویرایش مقالات انگلیسی مهندسی عمران از نقطه نظر نگارشی و ویرایشی می گردد.

 

دانلود مقاله انگلیسی عمران با ترجمه

گروه ترجمه البرز برای جلوگیری از ترجمه مجدد مقالات ترجمه شده عمران، بخش دانلود مقاله مهندسی عمران با ترجمه فارسی را راه اندازی نموده است که با حفظ کپی رایت افراد مقالات مهندسی عمران به همراه ترجمه فارسی خود را در این بخش قرار دهند.

 

دانلود پروژه های مهندسی عمران

جهت دانلود پروژه های درسی رشته مهندسی عمران و همچنین پایان نامه های مهندسی بر قو گزارش کارآموزی رشنه مهندسی عمران بخش دانلود پروژه برای رشته مهندسی عمران ایجاد شده است.

 

تحقیق برای رشته مهندسی عمران

در بخش دانلود رایگان تحقیق برای رشته مهندسی عمران، تحقیق های آماده ای شامل پاورپوینت های رشته مهندسی عمران، مقالات فارسی رشته مهندسی عمران و تحقیق هایی به فرمت word با موضوعات مختلف وجود دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی