مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره اندرکنش کمانش تیرهای باریک شده یا با بال شیبدار و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره اندرکنش کمانش تیرهای باریک شده یا با بال شیبدار بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره اندرکنش کمانش تیرهای باریک شده یا با بال شیبدار را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را هم مشاهده کنید و اگر تمایل داشتید ترجمه کامل مقاله را خرید کنید.

اندرکنش کمانش تیرهای باریک شده یا با بال شیبدار

 

عنوان فارسی مقاله

INTERACTION BUCKLING OF TAPERED BEAMS

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره اندرکنش کمانش تیرهای باریک شده یا با بال شیبدار

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره اندرکنش کمانش تیرهای باریک شده یا با بال شیبدار

ترجمه فارسی مقاله عمران

 

چکیده فارسی مقاله

مطالعات نسبتا کمی درباره ی کمانش جانبی الاستیک  تیرهای باریک شده ی ممتد یا مهار شده  و محدودیت استفاده از آنها وجود داشته است. کمانش جانبی  تحت تاثیر  اثرات جداگانه ی توزیع لنگر، باریک شو ، و قیود بین عضوهای متصل قرار می گیرد.

اثرات توزیع لنگرمعمولا در آیین نامه های طراحی با استفاده از ضرب  ضریب Cbm در لنگرهای کمانش جانبی معمول M   از اعضای تیر یکنواخت تکیه گاهی ساده تحت خمش یکنواخت، مجاز می باشند.

اثرات باریک شو برای اعضای تیر با جان باریک شده ی خطی، به سادگی با ضرب لنگرهای کمانش جانبی عضو Cbm Mu   که با استفاده از خواص مقاطع نیم-عضو توسط ضرایب باریک شو Cbt  محاسبه شده اند، مجاز می باشند. مقادیرCbt برای برخی از توزیع های لنگر در اعضای متفاوت، با استفاده از برنامه کامپیوتری اجزای محدود که برای کمانش سازه ی تیر باریک شده، است ، تعیین می شود.

کمانش جانبی یک تیر ممتد یا مهارشده  همچنین تحت تاثیر اندرکنش بین اعضایی که با مهار ها و تکیه گاه ها جدا شده اند، می باشد. یک عضو در صورتی بحرانی تر از عضو مجاورش خواهد بود که عضو بحرانی و افزایش مقاومت کمانشی آن مهار شود. اثرات قیدها بر کمانش معمولا با استفاده از ضرب ضرایب طول موثر به طول عضو استفاده شده در فرمول لنگر کمانشی جانبی الاستیک M یک عضو یکنواخت تحت خمش یکنواخت مجاز می باشند. روشهای تعیین عضوبحرانی و تقریب آن ، افزایش مقاومت توسعه یافته ی تیرهای یکنواخت تطبیق شده با تیرهای باریک شده ی مهار شده و ممتد است.

این مقاله نشان میدهد که چطور این اثرات می توانند بطور جداگانه ، تقریب خوبی برای گسترش مقاومت کمانش جانبی الاستیک تیرهای باریک شده ی مهار شده  و ممتد  باشند.  دقت تقریب  با مقایسه ی  محاسبات برنامه کامپیوتری المان محدود که برای کمانش سازه های تیر باریک شده است، نشان داده می شود. 

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی