مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره نانو بتن و استفاده نانوسلیس در بتن

دانلود رایگان مقاله انگلیسی درباره نانو بتن و افزودن نانوسیلیس به بتن و خرید ترجمه فارسی مقاله

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره نانو بتن و افزودن نانوسیلیس به بتن بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

در این بخش توضیح مختصری درباره نانو بتن ارائه می شود و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوط مقاله انگلیسی نانو بتن و افزودن نانوسیلیس به بتن را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را هم مشاهده کنید و اگر تمایل داشتید ترجمه کامل مقاله را خرید کنید.

از آنجا که با استفاده از دستاوردهای فناوری نانو یک ساختمان در زمان‌ها و مکان‌های مختلف می‌تواند رفتارهای متفاوتی از خود نشان دهد، سخت و غیرقابل انعطاف یا نرم و سیال- تئوری‌های شناخت مواد به طور کلی دگرگون می‌شوند. در واقع مصالح، هویت ثابت خود را از دست می‌دهند و دیگر معماری در زمان و مکان محدود نخواهد شد. مدرک بی واسطه و مستدل برخورد مستقیم فناوری نانو با معماری، مصالح (تولیدات فیزیکی) هستند که عموماً کاربری‌های گوناگونی به ساختمان‌ها می‌بخشند. چنین مصالحی امکانات تازه‌ای را برای تکمیل و بهبود شئی معماری و اندیشیدن دربارهٔ شکل جدیدی از زندگی، بوجود می‌آورند...

 

عنوان انگلیسی مقاله: Properties of concrete incorporating nano-silica

عنوان فارسی مقاله: ویژگی های بتن نانو سیلیکات دار

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در مورد نانو بتن و افزودن نانوسیلیس به بتن

 

خرید ترجمه مقاله درباره نانو بتن و افزودن نانوسیلیس به بتن

 

چکیده

این مقاله تاثیرات نانو سیلیکات کلوئیدی روی بتن تک ترکیبی ( سیمان معمولی) و بتن دو ترکیبی ( سیمان + خاکستر بادی کلاس F ) بررسی کرده است. علاوه بر خواص مکانیکی برنامه های تجربی شامل آزمایش های عایق حرارتی، نفوذ پذیری یون کلر، تخلخل ستجی یون جیوه، ترموگراویمتری و میکروسکوپ الکترونی رویشی پراش یافته به منظور ارتباط با روند مقیاس های ماکرو و میکرو صورت گرفت. بهبود قابل توجهی در ترکیبات نانو سیلیکات دار در موضوعات واکنش پذیری، توسعه ی قدرت، پالودگی ساختار منافذ و و فشردگی منطقه ی انتقال سطحی مشاهده گردید. این بهبود به طور عمده به مساحت سطح بزرگ ذرات نانو سیلیکات بر می گردد که تاثیر پر کنندگی و پوزولانیکی روی ماتریکس سیمانی دارد. ساختار میکرو و آنالیز های حرارتی نشان می دهند که تاثیرات پوزولانیکی و پر کنند گی روی پالودگی ساختار منافذ بستگی به میزان مصرف نانو سیلیکات دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی