مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره ی 22

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.

 

برای دهه ها ، از لاستیک تایر زائد به عنوان یک افزودنی در ساخت روسازی های آسفالتی استفاده شده است.   شروع استفاده از لاستیک در مصالح قیری به دهه 1960 می رسد که به عنوان ماده ای محبوب در صنعت روسازی تبدیل شد که علت آن ، خصوصیات الاستیک (کشسان) این ماده بود که به صورت بالقوه باعث افزایش مقاومت در برابر لغرش ، تغییرشکل ثابت و دوام مخلوط آسفالتی می شود. دیگر مزیت استفاده از لاستیک این است که باعث استفاده مجدد از تایر های زائد می شود. شواهد موجود در تحقیقات نشان می دهد که لاستیک نرم جهت اصلاح مخلوط های آسفالتی با به کارگیری دو روش متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. اولین روش ، فرآیند خیس است که طی آن لاستیک ریز با قیر داغ به منظور تولید یک بیندر حاوی قیر لاستیکی ، مخلوط می شود. دومین روش اصلاح لاستیک ، فرآیند خشک است که قسمتی از سنگدانه های مخلوط را با لاستیک درشت جایگزین می کند و بدین صورت باعث نقش آفرینی لاستیک به عنوان یک سنگدانه الاستیک در مخلوط می شود. در روش فرآیند خشک ، معمولا حدود 1-3% لاستیک درشت نسبت به وزن کل مخلوط یا سنگدانه به دانه بندی سنگدانه داری اندازه بین 2 و 6.3 mm اضافه می شود. ایده اضافه کردن ذرات لاستیکی به منظور جایگزینی نسبتا محدود سنگ دانه ها با لاستیک می باشد که هدف از این جایگزینی ، عملکرد لاستیک مشابه با سنگ دانه ها و البته با مزیت اضافی که همان خصوصیات الاستیک است ، می باشد.

بررسی خصوصیات میکروسکوپی مخلوط های آسفالتی لاستیکی خشک

 

عنوان فارسی مقاله

 

Microstructural characterisation of dry mixed rubberised asphalt mixtures

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 


چکیده فارسی مقاله

 این مقاله به بررسی خصوصیات میکروسکوپی آسفالت غلطک خورده اصلاح شده به وسیله درصد ها و اندازه های گوناگونلاستیک خرد شده با استفاده از روش فرآیند خشک می پردازد. از تعدادی نمونه با پنج مخلوط متفاوت به منظور ارزیابی اثرات اندازه لاستیک و تمرکز بر توزیع حفرات و توزیع لاستک به وسیله نمونه های متراکم گرداننده که به وسیله پرتونگاری اشعهX (CT ) و تکنیک تحلیل تصویری مورد ارزیابی قرار می گیرند، استفاده شده است. از مجموعه ای از فرآیندها جهت پردازش و استخراج حفرات و لاستیک خرد شده در مجاورت ناحیه مورد نظر استفاده شده است . نتایج نشان می دهند که افزایش میزان ذرات لاستیک باعث اثرگذاری بر روی توزیع لاستیک و خصوصیات حفرات هوا در داخل مخلوط آسفالت متراکم می شود. ذرات لاستیک بر روی بازدهی تراکم اثر می گذارند که تمایل به ایجاد حفرات هوا جهت پخش غیر یکنواخت در اندازه های کوچکتر در حین را تراکم دارند. این یافته بیشتر در نمونه حاوی لاستیک ریز دیده می شود ، در حالی که برای مخلوط تحت کنترل ، حفرات هوا متمرکز تر و بزرگتر می باشند.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی