مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 106

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



در هر جلسه و کنفرانس عمومی برای هر تحلیل ژئوتکنیکی، تاکید خیلی زیاد بر روی اهمیت پارامترهای قابل اعتماد خاک شده است. مشخصات ژئوتکنیکی مانند دانه بندی، پلاستیسیته، قابلیت فشردگی و مقاومت برشی می تواند با انجام آزمایش های آزمایشگاهی یا برجا به دست آیند. بسیاری از آزمایش های برجا برای تعیین پارامترهای مقوامت برشی در نیمه دوم قرن اخیر معرفی شده اند و بیشتر آنها تبدیل به استاندارد شده اند.



ISST: آزمایش برش برجا برای شناسایی خاک

 

 

عنوان فارسی مقاله

ISST : In-Situ Shear Test for Soil Investigations

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 



چکیده فارسی مقاله

تاکید زیادی بر روی اهمیت پارامترهای قابل اعتماد خاک در تحلیل های ژئوتکنیکی در هر موقعیتی شده است. در نیمه دوم قرن گذشته، تاکیدها بر روی تعیین مشخصات مقاومتی و تغییرشکلی خاک به روش برجا بوده است) ISST .آزمایش برش برجا(، یک روش دستگاه جدید آزمایش برجا است که موضوع این مطالعه است. اساسا گسیختگی برشی در وجوه یک گمانه به این علت انجام می شود که اندازه های مستقل اصطکاک، چسبندگی و مدول تغییرشکل خاک به دست آید. نتایج خاک های مختلف به دست آمده است و مقایسه ای بین نتایج برش مستقیم و SPT انجام شده است و هم بستگی های مقاومت مورد سوال قرار گرفته است. پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده نیز ارائه شده است.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی