مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 108

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



ظرفیت تغییر شکل برای سازه هایی که انتظار می رود فعالیت لرزه ای را تحمل کنند مهم می باشد و بایستی به دقت طراحی شوند تا نیازهای تغییر شکل را در طراحی بر اساس عملکرد ارضا کند. ستون های بتنی مسلح (RC) اغلب نیاز دارند تا تعداد زیادی چرخه های تغییر شکل غیر الاستیک را برای یک زلزله طراحی تحمل کنند در حالیکه یک مقاومت مشخص را به منظور پایداری سازه نگه می دارند. به یک ظرفیت تغییر شکل کافی برای ستون های RC معمولا می توان با فراهم کردن مسلح کننده محصور کننده کافی در یک منطقه مستعد مفصل پلاستیک، دست یافت.



تحلیل مفصل پلاستیک ستون های بتنی دایره ای محصور شده با FRP

 

 

عنوان فارسی مقاله

Plastic hinge analysis of FRP confined circular concrete columns

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 




چکیده فارسی مقاله

آزمایشات آزمایشگاهی مشخص کرده اند که محصور کننده گی FRP بر طول مفصل پلاستیک ستون های بتنی مسلح اثر می گذارند. برخی از آزمایشات دریافتند که محصور شدگی طول مفصل پلاستیک را افزایش می دهد، در حالیکه برخی دیگر معکوس آن را نشان می دهند. طول مفصل پلاستیک به علاوه ظرفیت دیریفت (drift) ستون های بتنی دایره ای محصور شده با FRP در این کار از طریق ترکیب شبیه سازی عددی، مطالعات آزمایشگاهی و تحلیل ساختاری بررسی شده است. رگراسیون داده ها برا ی فرموله کردن طول مفصل پلاستیک بکار برده شده است، که نشان داده شده است که رابطه خیلی نزدیک با نسبت محصور شدگی FRP دارند. مدل مفصل پلاستیک بدست آمده نشان می دهد که محصور شدگیFRP طول مفصل پلاستیک را در نسبت محصور شدگی پایین، افزایش می دهد، اگر چه، هنگامی که نسبت محصور شدگی بالا است، تاثیر معکوسی دارد. دقت مدل پیشنهاد شده با نتایج آزمایش 29 ستون بتنی دایره ای محصور شده با FRP در مقیاس بزرگ تایید شده است.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی