مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 112

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



در دهه های اخیر ، بسیاری از شهر های بزرگ در سراسر جهان طی فرایند تمرکز زدایی  توسعه ی غیر منظم  در راستای افقی را تجربه نموده اند ، در حالی که بسیاری از شهرها با روند افزایش استفاده از زمین مواجه اند. این روند افزایشی در ساختمانهای بلند و متراکمی که طی پروژه های مختلف نوسازی شهری وتوسعه ی مجدد در بافت قدیمی شهر ساخته می شوند نمایان است. به عنوان یک واکنش طبیعی به غلظت کار و کمبود زمین، تعداد ساختمان های بلند و آسمان خراش های واقع در مراکز تجاری شهرهای بزرگ روز به روز افزایش می یابد که باعث تغییر منظره ی دید و زیبایی شهر ها می شود.



استخراج اتوماتیک اطلاعات تراکم ساختمان های شهری با استفاده از داده های لیدار و متد شئی مبنا

 

 

عنوان فارسی مقاله

Automated derivation of urban building density information using airborne LiDAR data and object-based method

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 




چکیده فارسی مقاله

اطلاعات تراکم ساختمان ها اساساٌ در طراحی شهری ، مدیریت و برنامه ریزی و همچنین در مطالعات زیست محیطی شهری دارای اهمیت می باشد.این مقاله نشان می دهد که نسبت پوشش ساختمان، نسبت سطح طبقات و معیار های دیگر تراکم ساختمان می توانند به صورت عددی و 

اتوماتیک از داده های لیدار استخراج شود. در اینجا متد شئی مبنا به منظور 

پردازش داده های لیدار برای اطلاعات تراکم ساختمان پیشنهاد شده است. متد شامل مجموعه ای از عملیات عددی می باشد : تولید nDSM ، استخراج عوارض ساختمان ها، استخراج ویژگی های عوارض، برقراری ارتباط میان عوارض و قطعه زمین های مربوطه،  محاسبه ی شاخص های تراکم ساختمان بر روی زمین و مقیاس منطقه شهری . الگوریتم های این عملیات ها به صورت مدل الحاقی ArcGIS پیاده سازی شده است. متد شئی مبنا برای پردازش داده های لیدار مرکز شهر هوستون به کار گرفته شده است. از ویژگی های متعددی برای تعیین تراکم ساختمان ها، ساختار فیزیکی شهر و معیارها ی مورفولوژیکی خیابان های مرکز شهر در سه مقیاس متفاوت استفاده شده است. 

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی