مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 114

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



تیر کوپله بتنی پیش‌ تنیده، پیش‌ ساخته به‌طور وسیع در محیط بیرونی ساختمان‌ های قاب‌بندی شده‌ ی بتنی پیش‌ ساخته، به‌ خصوص در پارکینگ‌ هایی به شکل گاراژ، استفاده می‌ شوند. کوپله ‌ها در بیشتر مواقع در بتن تیر T شکل جفت پیش‌ تنیده، پیش‌ ساخته مناسب هستند، که هم به عنوان تیر عرشه و هم در کفِ صلب از آن‌ها استفاده می‌شود، همچنین از طریق ستون (نگه‌دارنده‌ی) کنسول در انتهای آن‌ ها مهار می‌شوند.



مدل‌سازی اجزا محدودیِ تیرکوپله دارای بتن پیش‌تنیده

 

عنوان فارسی مقاله

Finite element modeling of prestressed concrete spandrel beams

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 




چکیده فارسی مقاله

مدل‌ سازی اجزا محدودی ۳ بعدی غیرخطی‌ در تیر‌های کوپله بتنی پیش‌ تنیده و پیش‌ ساخته، موضوعی چالش برانگیز است و نیازمند بررسی اثرات پارامترهای مصالح و فرضیات مدل‌ سازی می‌ باشد. به این منظور، نتایج عددی به دست آمده از نرم‌افزار {تجاری} آباکوس/استاندارد با داده‌ های آزمایشگاهی موجود مقایسه شده است. میزان حساسیت عکس‌ العمل تیر کوپله به پارامترهای مختلف مانند نوع اجزا محدود، زاویه‌ ی اتساع، انرژی خرابی‌، سختی کششی، توزیع تنش مقاومتی مورد مطالعه قرار گرفته است. مشخص می‌ شود که رفتار بتن کوپله پیش کشیده پیش‌ ساخته تحت بارهای عمودی به نوع المان، زاویه اتساع بتن، توزیع تنش خمشی در تکیه‌ گاه‌ ها و سختی اتصال کاف، حساس است. بسیاری از نتیجه به دست آمده که بیان شده است، قابل اجرا برای ساختار‌های دیگر بتن مسلح می‌ باشند. 

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی