مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 116

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



اواخر دهه نود و اوایل قرن بیستم دوره ای موفق در اسپانیا بود که تحت تاثیر منافع حاصله از عضویت در اتحادیه اروپا به ویژه به بعضی مناطق خاص کمک رساند. در این زمینه بیش از یک میلیون نفر از کشورهای در حال توسعه، شامل % 7/16 از جمعیتش برای زندگی به کاتالونیا آمدند و هزاران خانواده مرفه شهرهای پر جمعیت را ترک کردند تا در حواشی مسکونی اطراف شهر زندگی کنند. این مهاجرتها کمبود مدارس محلی را تشدید کرد که قبلا توسط کاهش قانونی حداکثر اندازه کلاس تا 25 دانش آموز و بالا بردن حداقل سن اجباری مدرسه از 14 سال به 16 سال تشدید شده بود.



 

مدل ارزش یکپارچه برای ارزیابی پایدار اعمال شده در فناوری های بکار رفته در ساخت مدارس در کاتالونیا، اسپانیا

 

عنوان فارسی مقاله

Integrated value model for sustainable assessment applied to technologies used to build schools in Catalonia, Spain

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 




چکیده فارسی مقاله

این مقاله مطالعه ای را نشان می دهد که در صدد یافتن این است که کدام فناوری خود را به پایدارترین برای استفاده در ساخت مدارس در مکانی که کمبودی اساسی از این نوع ساختمانها وجود دارد اثبات می کند. این مطالعه به جستجوی فناوری معماری ای که دارای حداقل تاثیر اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی برای رفع نیاز ساخت ساخت فوری صدها مرکز آموزشی در کاتالونیا، اسپانیا در اوایل قرن بیستم است می پردازد.

مدل ارزش یکپارچه برای ارزیابی پایدار  (MIVES)در این پژوهش برای تولید یک ابزار ارزیابی دینامیک که برای این مورد مطالعه بهینه سازی شده مورد استفاده قرار گرفته است. برای رسیدن به این هدف یکی از مهمترین و تبعیض آمیزترین شاخص ها در نظر گرفته شده اند: زمانبندی، هزینه اولیه و نگهداری؛ زباله، گسیلها و مصرف انرژی بوسیله مراحل مختلف دوره عمر ایمنی، بزرگسازی های عمارت و تغییرات کاربری ... MIVES یک تصمیم گیری چند معیاره (MCDM) است که شامل مفهوم تابع ارزش و متکی بر سمینارها توسط کارشناسان است. تعیین کردن وزن و کارکردهای ارزشی در این کارگاهها به ارزیابی دقت و عینیت می بخشد.

 ابزار بدست آمده برای تجزیه و تحلیل 4 فناوری: بتن کارگاهی، بتن پیش ساخته، فولاد پیش ساخته و چوبهای پیش ساخته؛ به منظور دستیابی به شاخص های پایداریشان مورد امتحان قرار گرفته است. این ابزار خود را برای ارزیابی این فناوریها بسیار مفید نشان داده و همچنین در طول فرآیندهای تصمیم گیری برای انتخاب اینکه کدام فناوری باید برای ساخت پایدارترین مرکز آموزشی مورد استفاده قرار گیرد سودمند خواهد بود. 

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی