مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 117

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



زمانی که در یک بازه ی زمانی خاص، تقاضا برای سرویس حمل و نقل افزایش پیدا میکند، سیستم های حمل و نقل رایج میتوانند به خوبی وظیفه ی خود را انجام داده و سطح سرویس خوبی را به همراه اشتراک گذاری منابع در اختیار سایرین قرار دهند. در مقابل، در زمانی که این سطح تقاضا کم باشد، احتمال اشتراک گذاری منابع در سطح زیادی کاهش پیدا میکند که دلیل آن را میتوان به خاطر ساختار سیستم حمل و نقل رایج و بر حسب مسیریابی و زمانبندی در نظر گرفت. به همین دلیل، حمل و نقل های انبوه باید به سمت انعطاف پذیری حرکت کنند.



 

برنامه ریزیِ سیستم های حمل و نقل نیمه انعطاف پذیر: مباحث متدلوژیک (راهبری) و یک چارچوب هماهنگ کننده

 

عنوان فارسی مقاله

A survey on planning semi-flexible transit systems: Methodological issues and a unifying framework

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 




چکیده فارسی مقاله

 در زمانی که سطح تقاضا برای سرویس های حمل و نقل کاهش یافته و یا پراکنده می­باشد، سیستم های حمل و نقل رایجی که امروزه شاهد آن هستیم قادر به ارائه ی سرویس هایی با کیفیت خوب و کارآمد نیستند، چرا که چنین سیستم هایی از یک ساختار ثابتی برخوردار هستند. بنابراین روش های جدیدی برای حمل و نقل پیشنهاد شده است که در این روش ها، از قابلیت های سرویس دهی بر اساس تقاضا در مسیر های حمل و نقل رایج و مشخصه های زمانبندی حمل و نقل رایج استفاده شده است. یک چنین سیستمی که سیستم حمل و نقل نیمه انعطاف پذیر نام دارد، نیاز به برنامه ریزی دقیقی دارد، ولی نیازی به فرمالیه سازی مسائل تصمیم گیری در این سیستم نیست، و در حال حاضر نیز یک متدلوژی جامعی در این خصوص ارائه نشده است. در این مقاله قصد داریم با ارائه ی یک بازبینی جامع در خصوص سیستم های حمل و نقل، به چنین ابهامی پاسخ داده و یک چارچوب مدل سازی رایج و یکپارچه ای را برای ارائه و برنامه ریزی سیستم های نیمه انعطاف پذیر ارائه دهیم. چارچوب مدل سازی ما بیشتر به شکل سیستم های مطابق با تقاضا بوده و سیستم های نیمه انعطاف پذیری که مطرح خواهیم کرد را مورد تعمیم قرار میدهد و همچنین ویژگی های پیشرفته ای را به همراه مکانیسمی زمانبندی ارائه میدهد. در ادامه نیز قصد داریم تصمیم های برنامه ریزی–که از آنها به منظور ساختار دهی به یک بازبینی جامع و مقایسه ای در حوزه ی سیستم های نیمه انعطاف پذیری مانند فعالیت های متدلوژیک و تعدادی تجارب کاربردی عمده بکار گرفته میشود- را مورد بازبینی قرار دهیم.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی