مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 125

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



از آنجا که بسیاری از پاسخ های ساختار مدرن، در معرض عوارض غیرقطعی  مانند بارها، خصوصیات مواد، ابعاد هندسی و دیگر پارامترها هستند، عدم قطعیت، اجتناب ناپذیر است. اهمیت داشتن عدم قطعیت به دلیل براورد ساختارها بر پایه کاستی در اطلاعات ساختارهای فوق است. تحلیل با عدم قطعیت، برای ارضای موارد حیاتی طراحی چنین ساختارهایی و نیز ایجاد مدل ریاضی ساختارها به روش واقع گرایانه است، که در آن، کارایی ها، نقش مهمی در ضوابط ایمنی ایفا می کنند. خطا در هر فاز مدلسازی عدم قطعیت ریاضیاتی می تواند برای براورد عدم قطعیت زیان بار باشد  [1]. روش مرسوم تحلیل عدم قطعیت، نظریه احتمال است که در آن، پارامترهای طراحی به عنوان متغیرهای تصادفی مشخص شده با تابع چگالی احتمال بررسی می شوند.



 

تحلیل دینامیکی و ارزیابی اطمینان پذیری ساختارها با پارامترهای غیرقطعی اما مقید تحت تحریکات فرایندهای تصادفی

 

 

عنوان فارسی مقاله

Dynamic analysis and reliability assessment of structures with uncertain-but-bounded parameters under stochastic process excitations

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 




چکیده فارسی مقاله

این مقاله، تحلیل دینامیکی غیرجبری و ارزیابی اطمینان پذیری ساختارها را با پارامترهای غیرقطعی اما مقید تحت تحریکات فرایندهای تصادفی ارائه می کند. شتاب زمینه تصادفی از حرکت زمین لرزه وفق داده می شود تا نیروی فرایندهای تصادفی را نشان دهد. محدوده تغییر واقعی فرکانس های طبیعی، جابه جایی لرزش تصادفی و پاسخ های تنش ساختارها، تحت چارچوب تحلیل بازه ای بررسی شده است. فرمولبندی ها برای قابلیت اطمینان ساختار، با در نظر گرفتن شرایط امن و پاسخ های لرزش تصادفی ساختاری به عنوان پارامترهای بازه ای توسعه می یابند. یک الگوریتم بهینه سازی توده ذره ای مرتبه بالاتر که از توالی پایین تر تصادفی مقدار دهی می شود، برای ثبت قیدهای بهتر مشخصات دینامیکی ساختاری، پاسخ های ارتعاش تصادفی و اطمینان پذیری به کار می رود. سه مثال عددی برای اثبات روش ارائه شده برای تحلیل ارتعاش تصادفی بازه ای و ارزیابی اطمینان پذیری ساختارها به کار رفته اند. دقت نتایج به دست آمده از روش ارائه شده، با روش شبیه سازی شبه مونت کارلو تصادفی (QMCSM) و روش شبیه سازی مونت کارلو مستقیم(MCSM)تایید می شود.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی