مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 127

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



تحلیل امکان دید و تحلیل خطوط نقشه قابل دید اغلب با همدیگر مرتبطند و اگر مرتبط نباشند پس دارای تشابه هستند . از طریق قیاس با اصطلاح هیدرولوژیکی " آبخیز " که به منطقه ای اشاره می کند که آب را با خروجی  معمولی زهکشی می کند ، اصطلاح تحلیل خطوط نقشه قابل دید توسط طراحان چشم انداز استفاده می شود تا به منطقه ای اشاره شود که در آنجا خطوط دید غیر بازدارنده از یک نقطه واحد وجود دارند که  این خطوط در مقایسه با نقطه ریختن آبخیز قرار می گیرند  . منشاء این اصطلاح به دهه 1970 بر می گردد و ظاهرا در ابتدا توسط اداره جنگلبانی ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفت ( اروین و استیانیتز2003) . روش تولیدخطوط نقشه قابل دید در دهه 1970 ( مناطق با قابلیت دید متقابل) توسعه یافتند تا به ارزیابی این پرسش بپردازند  که چگونه واقع نگاری شفاف می توانست محیط های خوش منظره را تغییر دهد ( تراویس و همکاران 1975).



تحلیل امکان دید و تسلط مکانی : ارزیابی پروژه ساختمان بلند در تروندهیم

 

 

عنوان فارسی مقاله

Visibility and dominance analysis: assessing a high-rise building project in Trondheim

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 




چکیده فارسی مقاله

در مقاله حاضر ما از  تحلیل امکان دید و تسلط مکانی با کمک سیستم GIS  استفاده می کنیم که برای ارزیابی تاثیر امکان دید از یک ساختمان بلند  واقع در منطقه مرکزی شهر تروندهیم نروژ استفاده گردیدتحلیل امکان دید به محاسبه حوزه های قابلیت دید متقابل بین ساختمان بلند و مکان هایی در چشم انداز شهری می پردازد . موانعی نظیر ساختمان های موجود و درختان که مانع دید می شوند در این بررسی مورد توجه قرار می گیرند  . تحلیل  تسلط مکانی یک ابزار سنجش را به کمک تحلیل و بررسی امکان دید  می افزاید که  تسلط مکانی ساختمان  بلند را تشریح می سازد . ارزیابی تسلط مکانی بر اسا دو عامل صورت می گیرد که عبارتند از  :  اولا فاصله تا ساختمان و  ثانیا میزان قابل رویت بودن یک ساختمان از یک نقطه  . نتیجه کار عبارتست از ارزیابی امکان دید و تسلط مکانی در کل منطقه  مورد ارزیابی در برابر استفاده ازمونتاژ عکس ها برای ارزیابی امکان دید و برتری از نقطه نظر واحد .

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی