مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 42

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.


به منظور اطمینان از رفتار شکل­ پذیری یا مفتول­ شوندگی تحت شرایط زمین­ لرزه در بیشتر قاب­ هاى سازه­ هاى چند طبقه در نیوزلند به گونه ­اى طراحى شدند تا مفصل­ هاى پلاستیکى در تیرها وجود داشته باشد. براى پیشگیرى و ممانعت از فروپاشى این مفصل­ها بایستى قادر به تحمل گردش ­هاى غیرالاستیک بالا، معمولا در هر دو جهت، و اتلاف کردن میزان قابل ارزیابی انرژى، بدون این که از کاهش استحکام قابل ارزیابی صدمه بخورند باشند. چندین سری از آزمایش ­ها براى ارزیابى عملکرد تیرها تحت شرایط زمین­ لرزه انجام شده ­اند.



 

رفتار تیرهای بتنى تقویت شده تحت بارگذارى دوره اى

 

عنوان فارسی مقاله

THE BEHAVIOUR OF REINFORCED CONCRETE BEAMS UNDER CYCLIC LOADING

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 


چکیده فارسی مقاله

رفتار تیرهایی که در آن­ها مفصل­هاى پلاستیکى ساخته شده اند تحت بارگذارى دوره ­اى مورد بررسى قرار گرفتند. نتایج از آزمایش ٥ تیر گزارش می­شود، که در آن­ها سطح تنش برشی تغییر داده شده است. نشان داده شده است که حتى سطوح تنش برشی نسبتا کم تاثیر به ­سزایى در رفتار تیر دارند. دو تاثیر اصلى برش یکی کاهش دادن توانایى مفصل در تحلیل بردن یا اتلاف انرژى و دیگرى کاهش سختى و خشکى تیرها در سطوح بار کم می­باشد. تنزل در برش تحت بارگذارى دوره ­اى با رشد قابل ارزیابی در طول تیر همراه می­شود. 

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی