مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 85

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



پل ها در تمام جوامع مدرن، به عنوان زیرساخت های حیاتی به شمار می آیند. در اروپا ، همانند دیگر قسمت های جهان صنعتی و توسعه یافته، پیشرفت سریع صنعتی در نیمه اول قرن 19 همراه با گسترش چشمگیر زیرساخت ها از جمله پل ها بوده است.  بسیاری از راپل های ساخته شده در آن دوره ، هنوز قابل استفاده می باشد ، علی رغم این که عمر آنها از نظر فنی در بسیاری از موارد به سر رسیده است. طی پژوهشی که اخیرا در اروپا در مورد پل های بزرگراهی و پل های ریل دار (پل های عبور قطار) صورت گرفته است، بیش از 70% این پل ها ، بیش از 50 سال عمر داشته اند و حدود 30% آنها بیش از صد سال از زمان بهره برداری شان گذشته است

.

 

جزئیات وقوع خستگی در پل های فولادی

 

عنوان فارسی مقاله

Fatigue-Prone Details in Steel Bridges

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 



چکیده فارسی مقاله

این مقاله به بررسی نتایج حاصل از یک بازرسی کامل  از 100 مورد خرابی ناشی از خستگی که در پل های فولادی و مرکب به وقوع پیوسته است ، می پردازد. موارد خرابی برحسب نوع جزئیات شان طبقه بندی شده اند. فرآیندهای خرابی ناشی از خستگی در هر زمینه شناخته شده و مورد بررسی قرار می گیرد. بنا به گزارشات ، 90% موارد خرابی گزارش شده ، به دلیل تغییر شکل ایجاد شده توسط برخی از اندرکنش های بین اعضای باربر یا سیستم های موجود در پل ها می باشد که ممکن است به صورت خودجوش بوده و یا از آن غفلت شده باشد. جزئیات ناقص به همراه شکاف های سخت نشده و تغییرات ناگهانی در سختی اتصالات بین اعضا ، باعث ایجاد ترک های ناشی از خستگی می گردد.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی