مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره 89

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

در این بخش مختصری از مقدمه ترجمه مقاله را مشاهده می کنید و در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.



کشور ما دارای پتانسیل عظیمی در معدن کاری است. امکانات پسماند ها، متالورژی، فلزات غیر آهنی، صنایع شیمیایی، صنایع هسته ای، مصالح ساختمانی و صنایع سبک را در بر می گیرد. بر اساس آمار مقدماتی، در حدود 1500 امکانات پسمانده وجود دارد که مقیاس مشخصی را ایجاد کرده اند. سد پسمانده ها یک ابزار مورد نیاز برای ذخیره پسماند های فلزی و غیر فلزی معادن است؛ سرمایه گذاری بر روی امکانات پسمانده ها دارای گستردگی فراوانی است و به طور کلی در حدود 5 تا 10 درصد از تمام سرمایه گذاری بر روی ساختار معدن تخمین زده می شود. مخزن پسماند یک جریان گلی ساخته دست بشر با پتانسیل بالای انرژی و وجود خطر شکست سد است، بنابراین خطر مهمی است که ساکنین پایین دست و ایمنی امکانات را تهدید می کند.



مطالعه بر روی سنجش خطر شکست سد پس مانده ها

 

عنوان فارسی مقاله

Study on the Risk Assessment of the Tailings Dam Break

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 




چکیده فارسی مقاله

مردم توجه بیشتر و بیشتری را به چگونگی کسب اطمینان در مورد ایمنی ساکنین و املاک پایین دست سد پسمانده ها معطوف می کنند. این مقاله یک سیستم ارزیابی خطر را بنا می کند که اساس آن بررسی احتمال شکست سد پسمانده ها و سنجش نتیجه شکست سد است. مدل شکست سد پسمانده ها بر اساس تحقیقاتی در مورد مکانیسم شکست سد پسمانده ها بنا شده است. در ضمن، سیستم بنا شده شاخص سنجش پایداری سد پسمانده ها برای سنجش پایداری سد پسمانده ها از روش تحلیلی دوگانه استفاده می کند. معادله کنترل کننده ایجاد شده است و حرکت و مسیر جریان پسمانده در پایین دست بعد از شکست سد شبیه سازی شده است و گسترش ساختار ها و کارکنان در محدوده تاثیر مورد تحقیق قرار گرفته است. روش فاکتور وزنی جامع برای بازسازی مدل ارزیابی اثر شکست پسمانده ها مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل، مقیاس سد پسمانده ها، خسارت جانی، خسارات مالی و اثر محیط اجتماعی را در نظر می گیرد و دشواری تحقیقات تاثیر شکست سد پسمانده ها را در نظر می گیرد. بررسی سد پسمانده ها برای سنجش خطر کمی دقیق بسیار دشوار است. شاخص سنجش خطر نوعی روش تحلیلی کیفی خطر است و بر اساس روش های شاخص سنجش خطر، نرم افزار سنجش خطر سد پسمانده ها بنا شده است.


  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی