مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله درباره115

مقاله انگلیسی عمران با ترجمه درباره ... و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره ... بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

 

می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه، مقاله انگلیسی درباره... را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل ترجمه کامل مقاله را خریداری فرمایید.


 

 

معماران ارزش گذاری بناهای بزرگ کنونی را پیش بینی مینمایند: ویژگیهای مفهومی چه کسی؟

 

عنوان فارسی مقاله

ARCHITECTS PREDICT LAY EVALUATIONS OF LARGE CONTEMPORARY BUILDINGS:WHOSE CONCEPTUAL PROPERTIES?

 

 

عنوان انگلیسی مقاله

مقاله انگلیسی رایگان درباره...

دانلود مقاله انگلیسی عمران

دانلود ترجمه مقاله درباره...

ترجمه فارسی مقاله عمران

 




چکیده فارسی مقاله

شواهد حاکی از این هستند که معمارها به عنوان یک گروه قادر نخواهند بود تا ارزیابیهای معماری عمومی را پیش بینی نمایند. در این پژوهش معمارهای شاغل پاسخهای غیر متخصصان را نسبت به ساختمانهای بزرگ معاصر پیش بینی نمودند و مجدداً این پیش بینیها به نحوی ضعیف با ارزیابیهای انجام شده به وسیلهی افراد غیر متخصص بستگی داشتند، هر چند پیش بینیهای برخی از معماران بهتر از دیگران بودند و معمارها به طور کلی قادر بودند تا دقیقتر پیش بینی نمایند که ارزیابیهای غیر تخصصی مساعدتر از مال خودشان خواهد بود. برای درک این مطلب که چرا اکثر معمارها قادر به پیش بینی واکنشها نسبت به بناهایی خاص نیستند، پیش بینیهای آنها به نسبت خودشان و درجه بندیهای غیر تخصصیویژگیهای مفهومی بناها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج بدست آمده نشان میدهند که معمارها قادر نیستند تا معیارهای خود را با ویژگیهای مفهومی آن دسته از افراد غیر متخصص در زمانی که به پیش بینی ارزیابیهای عمومی میپردازند عوض نمایند که منجر به پیش بینیهایی شخصی و نادرست میگردد. این امر با نشان دادن اینکه بهترین معماران پیش بینی کننده ارزیابیهای خود را از ویژگیهای مفهومی خود از ساختمانها به همان نحوی که افراد غیر متخصص انجام میدهند مرتبط میسازند به اثبات میرسانند. دلالتهایی بر طراحی مورد پیشنهاد قرار گرفتهاند.

  • mahmood kr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی