مقالات ترجمه شده مهندسی عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

ترجمه متون تخصصی عمران و مقالات ترجمه شده عمران

خدمات ترجمه تخصصی متون تخصصی عمران توسط گروه ترجمه تخصصی البرز و مقالات ترجمه شده آماده رشته مهندسی عمران عرضه می گردد.

بایگانی
آخرین مطالب

مقاله عمران درباره اثر انفجار بر سازه ها

دانلود رایگان مقاله انگلیسی درباره اثر انفجار بر سازه ها و خرید ترجمه فارسی مقاله

 

این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران درباره اثر انفجار بر سازه بوده و دانلود مقاله انگلیسی به صورت رایگان امکان پذیر بوده و ترجمه کامل مقاله را نیز می توانید با هزینه اندکی خرید نمایید.

در این بخش چکیده مقاله اثر انفجار بر سازه ارائه می شود و می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوط مقاله انگلیسی اثر انفجار بر سازه را رایگان دانلود کنید و ترجمه چکیده مقاله را هم مشاهده کنید و اگر تمایل داشتید ترجمه کامل مقاله را خرید کنید.

 

عنوان انگلیسی مقاله: P Blast Induced Ground Shock Effects on Pile Foundations

 

عنوان فارسی مقاله: اثرات لرزش ناشی از انفجار زمین بر روی پی های شمعی

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی در مورد اثر انفجار بر سازه

خرید ترجمه مقاله درباره اثر انفجار بر سازه

 

چکیده

به علت شمار فزایندهی حملات تروریستی در سالهای اخیر، لازم است تا بارهای واداشته شده توسط انفجار در طراحی ساختمان مورد لحاظ قرار گیرند. برای عملکرد ایمنتر سازه، پی آن باید از قدرت و پایداری کافی برخوردار باشد. بنابراین، پیش از هرگونه اقدام برای بازسازی یا بهسازی ساختمانی که مورد انفجار قرار گرفته شده، بررسی اثرات مخرب ایجاد شده بر روی پی ساختمان توسط لرزشهای زمینی ناشی از انفجار حائز اهمیت است. این مقاله اثرات انفجار زیرزمینی را بر روی پی شمعی مورد ارزیابی قرار میدهد. این مقاله پاسخ دینامیکی پی را با استفاده از نرمافزار اجزای محدود غیرخطی دینامیکی آشکار LS-DYNA در ماسهی اشباع مورد بحث قرار میدهد. انتشار موج ناشی از انفجار در خاک و تغییر شکل افقی پی معرفی میشوند و نتایج به دست آمده مورد بحث قرار گرفته میشوند.  علاوه بر این، یک مطالعهی پارامتری به منظور ارزیابی اثر شکلهای مختلف انفجار بر روی واکنش پی صورت میپذیرد. میتوان این اطلاعات را به منظور ارزیابی آسیبپذیری پیهای شمعی نسبت به انفجارهای واقعی و همچنین دسترالعملی برای تدوین دستورالعملهای لازم برای طراحی انها مورد استفاده قرار داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی